فرمانده نیروی انتظامی فارس:

دشمن به مدد رسانه‌ها در صدد القای شکست جمهوری  اسلامی است

سردار «حبیبی» با بیان اینکه دشمنان به مدد رسانه‌های خود در صدد القای شکست جمهوری  اسلامی هستندگفت: هرچند دشمن در این مسیر ناکام مانده اما ما نیز باید جلوی تهاجم دشمن را بگیریم.
کد خبر: ۵۶۱۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶ - 12December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سردار «رهام‌بخش حبیبی» فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز ۲۱ آذرماه در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه علمی پژوهشی پلیس با دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با بیان اینکه دشمنان به مدد رسانه‌های خود در صدد القای شکست جمهوری  اسلامی هستند اظهار داشت: هرچند دشمن در این مسیر ناکام مانده اما ما نیز باید جلوی تهاجم دشمن را بگیریم.

فرمانده نیروی انتظامی فارس ابتدا بیان کرد: جامعه‌ای که در آن شور و نشاط حکم‌فرما باشد، می‌تواند موفق باشد و دشمنان به دنبال این هستند که شور و نشاط و آرامش را از جامعه ما بگیرند.

سردار حبیبی تصریح کرد: دشمنان با راه‌اندازی جنگ جهانی رسانه‌ای و انتشار محتواهای دروغ به صورت پی در پی و فراوان بر علیه جمهوری اسلامی ایران، می‌خواهند به جامعه القا کنند که کار جمهوری اسلامی تمام شده است که البته در این مسیر مانند همیشه ناکام مانده‌اند.

در پایان سردار حبیبی ضمن اعلام آمادگی این فرماندهی جهت ارائه آموزش‌های همگانی در حوزه‌های مختلف توسط کارشناسان مربوطه به دانشجویان، بر لزوم تعامل و همکاری بیش از پیش مجموعه انتظامی و دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها